Co oferujesz, dlaczego to ma znaczenie, jak to zdobyć? Nagłówek podkreślający wartość, rezultat lub zmianę. „Twój najlepszy handlowiec dostępny 24/7”
Nagłówek drugiego rzędu mówiący o tym jak ten rezultat zostanie osiągnięty. Konkretne nazwanie produktu. „Stworzymy Twój landing-page który który sprzedaje kiedy Ty odpoczywasz”
Formularz lub krótkie video najlepiej pokazujące Ciebie w akcji. Najlepiej wideo z ręki w naturalnym środowisku zapewniające Ci wiarygodność.
Problem – Rozwiązanie formułaPAS
Problem: „Zidentyfikuj problem, z którym boryka się Twoja docelowa grupa klientów. Ten akapit powinien odzwierciedlać ich frustracje i wyzwania, z którymi się mierzą. Na przykład: 'Czy zmagałeś się z nieskutecznym marketingiem, który nie przynosi wyników, mimo wysokich inwestycji? Wiele firm marnuje czas i zasoby na strategie, które nie docierają do odpowiedniej grupy odbiorców.’ Pamiętaj, aby ten akapit rezonował z doświadczeniami Twoich klientów i skupiał się na ich bólu.”
Agitate: „W tym akapicie potęguj problem, pokazując jego konsekwencje i pogłębiając poczucie pilności. Przykład: 'Ten problem może prowadzić do obniżenia sprzedaży, frustracji i zniechęcenia w Twoim zespole. Każdy dzień z nieskuteczną strategią oznacza stracone szanse i zmniejszenie potencjalnych zysków. Nieefektywny marketing może także osłabić Twoją pozycję na rynku i zaszkodzić reputacji Twojej marki.’ Użyj silnych słów, by wywołać emocjonalną reakcję i zwiększyć pragnienie znalezienia rozwiązania.”
Solution: „Na koniec, przedstaw swoje rozwiązanie jako jedyne wyjście z sytuacji. Skoncentruj się na tym, jak Twoja usługa lub produkt może rozwiązać problem i przynieść ulgę klientowi. Przykład: 'Nasze kompleksowe rozwiązania marketingowe są specjalnie zaprojektowane, aby docierać do Twojej idealnej grupy odbiorców. Dzięki naszym strategiom, Twoja marka zyska widoczność, zwiększysz sprzedaż i zbudujesz silną pozycję na rynku. Pozwól nam przekształcić Twoje wyzwania w możliwości.’ Upewnij się, że ten akapit jest przekonujący i konkretnie pokazuje wartość, jaką dostarczasz.”
Co zyskujesz?
Korzyść 1
Jaka cecha Twojej usługi powoduje tę korzyść.
Więcej wolnego czasu
Twoja nowa strona generuje nowych klientów za Ciebie dzięki jej udowodnionej naukowo strukturze.
Nie tracisz pięniędzy
Większy odsetek odwiedzających Twoją stronę staję się Twoimi klientami a Ty Płacisz mniej za reklamy.